مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آبان 1398 ساعت 15:002019-11-10سياسي

بازدید از خوابگاه شهید احمدی روشن


رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از خوابگاه شهید احمدی روشنِ دانشگاه صنعتی شریف بازدید کرد.

- با حضور رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها بازدید از خوابگاه شهید احمدی روشن رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها از خوابگاه شهید احمدی روشنِ دانشگاه صنعتی شریف بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی پیش از انتصاب به ریاست نهاد نمایندگی در دانشگاه ها به حکم مقام معظم رهبری، مسئول نهاد دانشگاه صنعتی شریف بود.

وی در جمع دانشجویان این دانشگاه با تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت نبی اکرم (ص) افزود: خدا را شاکرم که پس از مدت ها توانستم به میان دانشجویان این دانشگاه بیایم.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی که برای شنیدن مباحث صنفی و تشکلی دانشجویان به این خوابگاه دانشجویی آمده بود از نزدیک با دانشجویان دیدار و گفتگو کرد و برای دقایقی در اتاق های دانشجویان حضور یافت و دانشجویان، مسائل و مشکلات خود را با رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها درمیان گذاشتند.

وی پیش از این از دو خوابگاه دانشجویی کوی دانشگاه تهران در 16 آذر 97 و از خوابگاه دانشجویی علوم پزشکی تهران در هفته خوابگاه ها در اردیبهشت 98 بازدید کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید از خوابگاه شهید احمدی روشن

بازدید از خوابگاه شهید احمدی روشن